0
Reklamačný poriadok

Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku uverejneného na web stránke e-shopu.

 

Reklamovaný tovar je nutné doručiť na adresu predávajúceho:

 

KUPO-SK s. r. o.

Teheľňa 2446

Kežmarok

06001

 

Kupujúci písomne doručí predávajúcemu reklamáciu. Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený. Kupujúci je povinný presne označiť druh a rozsah vád tovaru a predmet reklamácie. Súčasťou reklamovaného tovaru  musí byť pri odovzdaní na vybavenie reklamácie doklad o kúpe tovaru. Pri nedodržaní niektorej z požiadaviek nebude tovar reklamovaný. Reklamačné konanie sa nepripúšťa v prípade bežného opotrebenia tovaru. V prípade akýchkoľvek otázok súvisiacich s uplatnením reklamácie je odberateľ oprávnený kontaktovať dodávateľa prostredníctvom e-mailu. Na našej stránke nájdete reklamačný formulár.

 

Všetky neuvedené práva a povinnosti pri uplatňovaní reklamácie nedotknuté v týchto obchodných podmienkach sa riadia podľa Občianskeho zákonníka v platnom znení.

 



Nákupný košík
Nákupný košík

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny produkt.
Kontaktný formulár

*Meno:

*E-mail:

Váš telefón:

*Vaša správa/otázka:
*Kontrolný kód:
 
4270

Opíšte kód z políčka, slúži ako ochrana proti SPAM.
*údaje musia byť vyplnené
Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia vášho webového prehliadača pre súbory cookie súhlasíte s používaním cookies.
Ďalšie informácie o našich súboroch cookie a ich využívaní.  Ok